مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 09:502024-01-09سياسي

عین اللهی: امسال میزان کمبودهای دارویی کمتر از سال گذشته بوده است


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تشکیل قرارگاه تدابیر ویژه دارویی گفت: امسال میزان کمبودهای دارویی کمتر از سال گذشته بوده است و در تابستان علی رغم گرمای زیاد کمبود سرم تزریقی در کشور وجود نداشت.

- گزارش کمیسیون بهداشت درباره اقدامات دستگاه ها در توزیع دارو عین اللهی: امسال میزان کمبودهای دارویی کمتر از سال گذشته بوده است وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تشکیل قرارگاه تدابیر ویژه دارویی گفت: امسال میزان کمبودهای دارویی کمتر از سال گذشته بوده است و در تابستان علی رغم گرمای زیاد کمبود سرم تزریقی در کشور وجود نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام عین اللهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره ارزیابی اثر بخشی سیاست گذاری ها و اقدامات عملیاتی دستگاه های مسئول برای ساماندهی مشکلات زنجیره تامین و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی در کشور گفت: مساله تامین دارو و تجهیزات پزشکی مساله بین وزارتخانه ای و بین سازمانی است که از ابتدا تا انتهای آن به همکاری نیاز دارد.

ارگان هایی همچون بانک مرکزی با تامین به موقع ارز، گمرک برای ترخیص به موقع دارو، استاندارد برای ترخیص و سازمان برنامه برای تامین منابع بودجه در این تامین دارو و تجهیزات پزشکی دخیل هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عین اللهی: امسال میزان کمبودهای دارویی کمتر از سال گذشته بوده است

عین اللهی: امسال میزان کمبودهای دارویی کمتر از سال گذشته بوده است