مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 02:002024-01-13اقتصادي

امکان تصویربرداری از نمونه های زنده بدون تخریب با ساخت دستگاه های میکروسی تی


تصویربرداری از تصاویر زیستی و قطعات صنعتی و فسیلی از امکانان جدیدی است که با طراحی و ساخت دستگاه های میکروسی تی از سوی فناوران یکی از شرکت های دانش بنیان برای محققان کشور فراهم شده است.

- تصویربرداری از تصاویر زیستی و قطعات صنعتی و فسیلی از امکانان جدیدی است که با طراحی و ساخت دستگاه های میکروسی تی از سوی فناوران یکی از شرکت های دانش بنیان برای محققان کشور فراهم شده است.

هادی مرادی از محققان تحقیق و توسعه یکی از شرکت های دانش بنیان، تولید دستگاه های میکروسی تی برای تصویربرداری از نمونه ها با وضوح بالا را از دستاوردهای این شرکت نام برد و افزود: در این زمینه این شرکت دو محصول را به بازار معرفی کرده که شامل LOTUS-NDT و LOTUS-inVivo دو سری اسکنر میکرو سی تی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دستگاه لوتوس inVovo برای تصویربرداری از نمونه های زیستی دارای سایز بزرگ به کار می رود و دستگاه لوتوس NDT نیز برای تصویربرداری از نمونه های صنعتی به کار می رود.

وی تصویربرداری از نمونه های زیستی با وضوح بسیار بالا را از دیگر کاربردهای دستگاه لوتوس NDT ذکر کرد و یادآور شد: با استفاده از این دستگاه ها علاوه بر ارائه خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی، خدمات تبلیغاتی و سه بعدی نمونه ها را برای آنها تهیه می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تصویربرداری از نمونه های زنده بدون تخریب با ساخت دستگاه های میکروسی تی

امکان تصویربرداری از نمونه های زنده بدون تخریب با ساخت دستگاه های میکروسی تی