مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 14:052024-01-19سياسي

لزوم بهره از تمام ظرفیت های موجود برای راه اندازی تونل کبیرکوه


از تمامی ظرفیت های موجود برای راه اندازی به موقع تونل کبیرکوه استفاده خواهیم کرد و تلاش همه این است که این پروژه مهم در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام ظهر جمعه 29 دی ماه در پی سفر به شهرستان دره شهر در حاشیه بازدید از تونل کبیرکوه، گفت: با توجه به تخریب بخشی از گالری (تونل مصنوعی بتنی) ورودی تونل کبیرکوه به خاطر رانش کوه ناشی از لغزش صفات سنگی، امروز به همراه جمعی از مدیران اجرایی استان از تونل کبیرکوه و محل تخریب بازدید به عمل آمد.

وی افزود: چون قبل از بهره برداری از تونل، این تخریب رخ داده، امیدواریم که بتوانیم در اسرع وقت این تونل را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

استاندار ایلام ادامه داد: این تونل جزو پروژه هایی است که در سفر ریاست محترم جمهوری مورد بهره برداری قرار می گیرد، همه ی دستگاه های مرتبط موظف هستند که در این راستا کمک کنند و قرار بر این است که جاده ی سه خطه ای به صورت پایدار و دائم در کنار این مسیر احداث شود.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: با اشاره به اینکه خاک برداری ناشی از رانش قابل توجه و زیاد است و نیاز به انفجار در محل است، لازم است که پیمانکار و مجری طرح و اداره کل شهرسازی برای احداث این جاده ی سه خطه (دو خط مسیر رفت و یک خط مسیر برگشت) با سرعت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره از تمام ظرفیت های موجود برای راه اندازی تونل کبیرکوه

لزوم بهره از تمام ظرفیت های موجود برای راه اندازی تونل کبیرکوه