مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 22:272024-01-13بين الملل

کشورهای متجاوز علیه یمن، خود را در معرض خطر قرار می دهند


امیر سعید ایروانی گفت که هر کشوری که در تجاوز اخیر در دریای سرخ علیه یمن یا تجاوزهای نظامی بعدی مشارکت داشته باشند، خودشان را در معرض خطر و به عنوان یک هدف عملیاتی موجه برای انصارالله قرار می دهند.

- امیر سعید ایروانی گفت که هر کشوری که در تجاوز اخیر در دریای سرخ علیه یمن یا تجاوزهای نظامی بعدی مشارکت داشته باشند، خودشان را در معرض خطر و به عنوان یک هدف عملیاتی موجه برای انصارالله قرار می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سعید ایروانی در گفتگویی با نیوزویک به سوالات درباره تحولات منطقه و بین الملل پاسخ داد.

سوال: نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد تحولات اخیر در یمن را چگونه می بیند؟ پاسخ: اقدام آمریکا و انگلیس در حمله به یمن، نقض حاکمیت ملی، تجاوز به سرزمین، نقض حقوق بین الملل و نقض منشور ملل متحد و اعلام جنگ علیه یمن بود.

فکر می کنیم این عملیات یک نشانه روشنی از موفقیت طرح رژیم اسراییل برای وارد کردن آمریکا به جنگ و گسترده تر کردن حوزه های درگیری است.

رژیم اسراییل توانست از طریق سازوکارهای لابی خود در آمریکا، دولت آمریکا را وادار به مداخله مستقیم در جنگ کند.

این رژیم که تقریبا به هیچ یک از اهداف اعلام شده اش در جنگ غزه نرسیده، برای خروج آبرومندانه نیازمند شکل دهی بحرانی وسیع تر از جنگ غزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای متجاوز علیه یمن، خود را در معرض خطر قرار می دهند

کشورهای متجاوز علیه یمن، خود را در معرض خطر قرار می دهند