مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 23:202024-01-10بين الملل

یمن: کسی مانع عملیات هایمان شود، پاسخ می دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در پیامی درباره جلوگیری از عملیات های نیروی دریایی یمن هشدار داد.

- سخنگوی انصارالله یمن با بیان اینکه عملیات های ارتش یمن علیه کشتی های اسراییلی علی رغم تهدیدات مقامات آمریکایی، ادامه خواهد یافت، تاکید کرد چنانچه کسی مانع عملیات های ارتش یمن شود، با پاسخ یمنی ها مواجه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در پیامی درباره جلوگیری از عملیات های نیروی دریایی یمن هشدار داد.

سخنگوی انصارالله گفت که کشتیرانی در دریای سرخ و دریای مکران از امنیت برخوردار است و آمریکا باید از گمراه سازی جهان و بیان اینکه ارتش یمن دریانوردی در دو دریای مذکور را تهدید می کند، دست بردارد.

این سخنان بعد از آن بیان شده است که آنتونی بلیکن وزیر امور خارجه آمریکا که اخیرا وارد منطقه شده است، عملیات های ارتش یمن در دریای سرخ را تهدیدی برای دریانوردی اعلام کرد و گفت آمریکا چاره ای جز واکنش به اقدامات حوثی ها در دریای سرخ ندارد.

ارتش یمن به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، در حمایت از مردم فلسطین به هیچ کشتی اسراییلی و کشتی هایی که مقصد آن ها اراضی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن: کسی مانع عملیات هایمان شود، پاسخ می دهیم

یمن: کسی مانع عملیات هایمان شود، پاسخ می دهیم