مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 21:002024-01-07سياسي

دشمن با اقدامات تروریستی سعی در کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات دارد


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: در مقطعی از تاریخ هستیم که دشمن تلاش می کند مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ کند ولی مردم ایران همواره در صحنه هستند و انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری خواهیم داشت.

- ایسنا/مرکزی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: در مقطعی از تاریخ هستیم که دشمن تلاش می کند مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ کند ولی مردم ایران همواره در صحنه هستند و انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری خواهیم داشت.

حسین محمودی فر، 17 دی ماه در مراسم بر آستان آفتاب که در فرهنگسرای آیینه شهر اراک برگزار شد، ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: دشمنان از اسم شهید قاسم سلیمانی بیشتر از اسم سپهبد قاسم سلیمانی ترس دارند و به همین دلیل دست به اقدامات تروریستی می زنند.

وی با تاکید بر اینکه انتقام این عملیات تروریستی گرفته خواهد شد، افزود: پرچمداران استکبار، صهیونیسم و داعش به واسطه کینه ای که از سردار و مدافع بزرگ جبهه مقاومت داشتند، زائران ایشان را به شهادت رساندند.

محمودی فر تصریح کرد: شهید سلیمانی با جان فشانی های رزمندگان مقاومت، تمام امکانات و مقرهای داعش را از بین برد و آنها به همین دلیل به این عملیات کور متوسل شده اند و زنان و کودکان بی گناه را به شهادت رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با اقدامات تروریستی سعی در کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات دارد

دشمن با اقدامات تروریستی سعی در کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات دارد