مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:052024-01-15سياسي

لزوم توجه به ظرفیتها و مخاطرات هوش مصنوعی


رییس مرکز پژوهش های مجلس در سومین همایش هوش مصنوعی و رسانه گفت: هوش مصنوعی ظرفیت ها و چالش هایی برای جوامع دارد، ما باید به سمت بهره مندی از آن برویم و در کنار آن پیش بینی هایی برای مخاطرات آن هم داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ بابک نگهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، امروز در سومین همایش هوش مصنوعی و رسانه که با موضوع حکمرانی رسانه در عصر هوش مصنوعی و در محل مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد، گفت: هوش مصنوعی ظرفیت ها و چالش هایی برای جوامع دارد ما باید به سمت بهره مندی از آن برویم و در کنار آن پیش بینی هایی برای مخاطرات آن هم داشته باشیم.

نگهداری درباره ظرفیت بالای هوش مصنوعی بیان کرد: هوش مصنوعی یک فناوری داده مبناست و می تواند ظرفیت الگوریتمی و یادگیری داشته باشد، ظرفیت بالایی برای جوامع دارد و انبوه اطلاعات را به همراه می آورد.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان اهمیت شرایط قانون گذاری برای هوش مصنوعی اذعان کرد: شرایط جوامع امروز باید به سمت این تحولات پیش رود زیرا هوش مصنوعی در تمام عرصه های نظام قانون گذاری، کارآمدی، کیفیت خدمات و بهره وری در عرصه های خصوصی و.

را تحت تاثیر قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به ظرفیتها و مخاطرات هوش مصنوعی

لزوم توجه به ظرفیتها و مخاطرات هوش مصنوعی