مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:102023-12-22سياسي

شکوه برگزاری مسابقات قرآن، آمادگی خراسان شمالی برای میزبانی رویدادها را ثابت کرد


شکوه برگزاری مسابقات قرآن، آمادگی استان برای میزبانی رویدادهای بزرگ را ثابت کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: شکوه برگزاری مسابقات قرآن، آمادگی استان برای میزبانی رویدادهای بزرگ را ثابت کرد.

محمدرضا حسین نژاد، در آیین تحلیل از عوامل برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، نقطه قوت برگزاری این مسابقات در بجنورد را، استقبال پرشور مردم عنوان کرد و آن را چشمگیر و زبانزد خواند.

وی گفت: پس از قبول میزبانی خراسان شمالی برای برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم، نگرانی های زیر ساختی برای ایاب و ذهاب و غیره وجود داشت اما آمادگی های استان فراتر از این موضوعات بود.

وی افزود: به رغم تمام دغدغه ها نحوه مدیریت به گونه ای بود که مسئولان ملی خواستار برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش های مختلف در سال های آتی شدند .

حسین نژاد گفت: استان پس از حضور قاریان قرآن کریم در بخش های مختلف و طنین انداز شدن صدای قرآن، مسیر رشد فرهنگی و عمرانی بالایی را طی خواهد کرد و امیدواریم افق روشنی برای استان حاصل شود.

حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز با بیان اینکه قرآن معجزه جاودانه ما مسلمانان است، اظهار کرد: معجزه پیامر اکرم (ص) تا قیامت باقی خواهد ماند و هیچ کس قادر نیست که همانند آن را بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوه برگزاری مسابقات قرآن، آمادگی خراسان شمالی برای میزبانی رویدادها را ثابت کرد

شکوه برگزاری مسابقات قرآن، آمادگی خراسان شمالی برای میزبانی رویدادها را ثابت کرد