مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:452023-12-23سياسي

تحویل سند مالکیت اراضی کشاورزی روستای شیخ شبان به 22 نفر از مالکان


با حضور معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور22 سند مالکیت اراضی کشاورزی شیخ شبان به مالکان اهدا شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری با حضور معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور22 سند مالکیت اراضی کشاورزی شیخ شبان به مالکان اهدا شد.

حسن بابایی، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اول دی ماه در جلسه بررسی مشکلات مالکیتی و اهدای اسناد اراضی کشاورزی روستای شیخ شبان اظهار کرد: روستای شیخ شبان به عنوان روستای نمونه ایثارگری کشور با 84 شهید و بیش از 300 جانباز و و ایثارگر، با تطبیق و مستندسازی حدود 2000 هکتار از کل اراضی غیر ملی از سوی اداره ثبت اسناد و املاک ناحیه یک شهرکرد با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

رییس سازمان ثبت احوال و املاک کشور با اشاره به تحویل 22 سند مالکیت اراضی کشاورزی به مردم این روستا، افزود: مقرر شد حدنگاری و صدور اسناد اراضی و املاک اهالی این روستا تا پایان فروردین ماه سال آینده صادر و به مردم تحویل شود، البته این اقدام با همکاری مردم، استقرار یک شرکت مشاور و گروهی از کارشناسان ثبت استان و بدون هیچ گونه هزینه ای برای مردم انجام خواهد شد.

بابایی در خصوص مشکلات ناشی از بعد مسافت و مشکلات مالکیتی به جهت دریافت خدمات ثبتی در شهرستان بن و روستای شیخ شبان، دستور امکان سنجی ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل سند مالکیت اراضی کشاورزی روستای شیخ شبان به 22 نفر از مالکان

تحویل سند مالکیت اراضی کشاورزی روستای شیخ شبان به 22 نفر از مالکان