مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:252024-01-19بين الملل

«عادل پنجشیری» تروریست حادثه کرمان را شناسایی کنید + تصویر


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت اطلاعات در اطلاعیه ی سوم خود پیرامون فاجعه ی تروریستی کرمان، ضمن اعلام اخباری درباره دستگیری تعدادی از سرکردگان داعشی و انتقال آن ها به بازداشتگاه های کشور، - عادل پنجشیری تروریست حادثه کرمان را شناسایی کنید + تصویر وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از هویت یکی از تروریست های حادثه کرمان به نام محمد عادل عارف معروف به عادل پنجشیری خبر داد که طبق آخرین رد های به دست آمده، وارد منطقه ای در غرب تهران شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت اطلاعات در اطلاعیه ی سوم خود پیرامون فاجعه ی تروریستی کرمان، ضمن اعلام اخباری درباره دستگیری تعدادی از سرکردگان داعشی و انتقال آن ها به بازداشتگاه های کشور، هویت یک تروریست را برای شناسایی منتشر کرد.

در بخشی از اطلاعیه وزارت اطلاعات از شناسایی و رهگیری یکی از سرکردگان گروهک صهیونیستی داعش، به نام محمد عادل عارف معروف به عادل پنجشیری خبر داد و نوشته است: طبق آخرین ردهای به دست آمده، وارد منطقه ای در غرب تهران شده است.

این تروریست نیز از جمله مرتبطین مستقیم عبدالحکیم توحیدی (فرمانده ی عملیات تروریستی داعش) بوده که در گذشته به اتهام طراحی عملیات انتحاری در دانشگاه کابل، بازداشت و پس از یک سال حضور در زندان بگرام، از زندان آزاد شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عادل پنجشیری» تروریست حادثه کرمان را شناسایی کنید + تصویر

«عادل پنجشیری» تروریست حادثه کرمان را شناسایی کنید + تصویر