مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:452024-01-01اقتصادي

لزوم برقراری عدالت میان کارکنان شهرداری کرمانشاه براساس حضور و غیاب


معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه گفت: عدالت باید میان کارکنان زحمتکش و سهل انگار شهرداری کرمانشاه برقرار باشد و بین آن ها تفاوت قائل شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کاوه مردافکن معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه امروز در کارگروه نیروی انسانی شهرداری کرمانشاه، اظهار کرد: انضباط سازمانی در راستای تامین منافع سازمان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: در تمامی ارکان و سطوح سازمان شهرداری، انضباط امری ضروری است، کارکنان باید خود را برای نفع همگانی، بهره وری بالا و ارائه بهتر و باکیفیت خدمات به جامعه شهروندی با اصول و قوانین سازمان شهرداری تطبیق دهند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: حفظ و حراست از منافع کلی سازمان بر شهرداری که هدف آن ارائه خدمات بهتر به جامعه شهروندی است، باید مدنظر تمامی پرسنل شهرداری قرار گیرد.

وی بیان کرد: در کنار سطح بهره وری سازمان، نگاه به نقش پرسنل سخت کوش و تلاشگر در حوزه خدمات شهری بسیار مهم و حیاتی است.

  وی یادآور شد: در بحث پرداخت به نیروهای زحمتکش شهرداری هیچگونه کسر حقوقی شکل نگرفته، مگر افرادی که در یک ماه کار خود یا در مرخصی بوده و یا غیبت داشته اند و ساعت کاری مدنظر را پر نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برقراری عدالت میان کارکنان شهرداری کرمانشاه براساس حضور و غیاب

لزوم برقراری عدالت میان کارکنان شهرداری کرمانشاه براساس حضور و غیاب