مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:152024-01-10اجتماعي

10 هکتار از عرصه های جنگلی چمستان نور در آتش سوخت


بخشدار چمستان با اعلام اینکه 10 هکتار از اراضی جنگلی چمستان نور در آتش سوخت، گفت: همزمان با بارش باران آتش سوزی تقریبا مهار و از گسترش آن کاملا جلوگیری شد اما درختان و تنه های درگیر آتش در منطقه نیاز به اطفاء کامل دارد.

- قنبرعلی داداش پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور درباره آخرین وضعیت آتش سوزی عرصه جنگلی منطقه چمستان، اظهار کرد: با روشن شدن هوا گروه های مختلف امدادی اعم از منابع طبیعی، آتش نشانی، دهیاری و اهالی کار مهار آتش را از سر گرفتند.

بخشدار چمستان با بیان اینکه آتش سوزی 10 هکتار از اراضی جنگلی منطقه را در بر گرفت، بیان کرد: در ساعات پایانی نیمه شب گذشته آتش سوزی تقریبا مهار و از گسترش آن کاملا جلوگیری شد اما درختان و تنه های درگیر آتش در منطقه نیاز به اطفاء کامل داشت.

دادش پور با اشاره به شروع مجدد اطفاء از صبح امروز، گفت: بارندگی در پایین دست شروع شد و امیدواریم به بالادست هم برسد و در اطفاء کامل آتش سوزی به ما کمک کند.

معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نور که خود از ساعات اولیه آتش سوزی در منطقه حضور دارد نیز از مهار و کنترل گسترش آتش سوزی خبرداد و اظهار کرد: از ساعات نخست صبح امروز حدود 15 نفر از عوامل امدادی منابع طبیعی در منطقه حضور دارند و مشغول اطفاء آتش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هکتار از عرصه های جنگلی چمستان نور در آتش سوخت

10 هکتار از عرصه های جنگلی چمستان نور در آتش سوخت