مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:302024-01-02اجتماعي

مسئول هواشناسی: 2 طرف تونل کندوان هم مثل مرز ایران و ترکیه است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد وظیفه، رییس مرکز ملی مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی در واکنش به ماجرای تفاوت بارش برف در مرز ایران و ترکیه گفت: - رییس مرکز ملی مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی در واکنش به ماجرای تفاوت بارش برف در مرز ایران و ترکیه گفت: این تفاوت ها معمول در هواشناسی، چیز عجیبی نیست، به طوری که 2 طرف تونل کندوان هم همین گونه است و به تغییر اقلیم 2 منطقه برمی گردد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد وظیفه، رییس مرکز ملی مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی در واکنش به ماجرای تفاوت بارش برف در مرز ایران و ترکیه گفت: این تفاوت ها معمول در هواشناسی، چیز عجیبی نیست، به طوری که 2 طرف تونل کندوان هم همین گونه است و به تغییر اقلیم 2 منطقه برمی گردد.

وی در خصوص شایعه برفی در نقطه صفر مرزی، گفت: مرکز ایران و ترکیه بسیار پر ارتفاع است، در واقع در منطقه کوهستانی زاگرس دارای ارتفاعات قابل ملاحظه است.

بسیاری از مناطقی مرزی ایران و ترکیه از نظر توپوگرافی بالای 200 هزار متر ارتفاع هستند.

وی افزود: ایستگاه های هواشناسی نزدیک مرز مثل شهرستان سردشت داریم که اگر شهرستان مرودشت و اطراف دریاچه ارومیه را با یکدیگر مقایسه کنیم می توان گفت که بارش سالانه در منطقه سردشت حدود 800 میلی متر است در حالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول هواشناسی: 2 طرف تونل کندوان هم مثل مرز ایران و ترکیه است

مسئول هواشناسی: 2 طرف تونل کندوان هم مثل مرز ایران و ترکیه است