مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:152024-01-15سياسي

دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در فضای lجازی تبیین شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان برای پیروزی در عملیات ها و غلبه بر دشمن متجاوز خلاقیت ها و ابتکارات قابل توجهی به کار می بردند که لازم هست با تولیدات هنری، - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان برای پیروزی در عملیات ها و غلبه بر دشمن متجاوز خلاقیت ها و ابتکارات قابل توجهی به کار می بردند که لازم هست با تولیدات هنری، رسانه ‏ای و مجازی جذاب برای جوانان و نوجوانان بیان شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محسن رشیدی با اشاره به اهمیت و ضرورت استفاده از فضای مجازی در راستای مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان، توضیح داد:نسل جوان امروز با توجه به علاقه و شرایط جوامع امروزی ارتباط تنگاتنگی با فضای مجازی دارد.

جذابیت و سرعت انتقال مطالب، عکس و تصاویر و سایر محتوا در فضای مجازی باعث شده است، گرایش به سیر در دنیای مجازی روز به روز بیشتر شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان با اشاره به ضرورت بیان و انتشار دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در راستای جهاد تبیین، گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان برای پیروزی درعملیات ها و غلبه بر دشمن متجاوز خلاقیت ها و ابتکارات قابل توجهی به کار می بردند که لازم هست با تولیدات ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در فضای lجازی تبیین شود

دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در فضای lجازی تبیین شود