مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 09:252024-01-15فرهنگي

درخشش خوزستانی ها در نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کشور


اعضای کانون پرورش فکری خوزستان در رشته های نقاشی، خوشنویسی و سفال گری «نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی» عنوان برگزیده را از آن خود کردند.

- درخشش خوزستانی ها در "نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی" کشور ایسنا/خوزستان اعضای کانون پرورش فکری خوزستان در رشته های نقاشی، خوشنویسی و سفال گری نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی عنوان برگزیده را از آن خود کردند.

در مجموع 3 هزار و 463 اثر در رشته های نقاشی، خوش نویسی، سفال گری و عکاسی به دبیرخانه نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون کشور ارسال شد که در این بین در رشته نقاشی، کارن گودرزی 6/5 ساله با مربیگری مریم شادابی پور از دزفول و پارمیدا آزادیان 15 ساله با مربیگری مینا کردانی از اهواز توانستند عنوان برگزیده این بخش را از آن خود کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همچنین اثر نقاشی ملیکا کرناسی دزفولی 5/5 ساله با مربیگری مریم شادابی پور از دزفول، نیکان قشقایی هفت ساله با مربیگری نجمه طالبیان زاده از دزفول و محمد مهدی پور دانش آموز هنرمند 9 ساله با نیازهای ویژه به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش سفال این رویداد هنری اثر دست لنا یوسفیان 14 ساله با مربیگری مرضیه عویدی از شهرستان کارون جایزه برگزیده این بخش را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش خوزستانی ها در نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کشور

درخشش خوزستانی ها در نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کشور