مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:202023-12-24ورزشي

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین


شمس آذر آماده برای رویارویی با پرسپولیس تهران، پیروزی طلایه داران بویین زهرا مقابل نماینده کرمانشاه، پیگیری مسابقات والیبال آینده سازان قزوین و تداوم صدرنشینی شمس آذر در لیگ برتر امیدهای کشور اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

- ایسنا/قزوین شمس آذر آماده برای رویارویی با پرسپولیس تهران، پیروزی طلایه داران بویین زهرا مقابل نماینده کرمانشاه، پیگیری مسابقات والیبال آینده سازان قزوین و تداوم صدرنشینی شمس آذر در لیگ برتر امیدهای کشور اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر امروز سوم دی ماه از ساعت 17:30 تیم های پرسپولیس تهران و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته 14 لیگ برتر فوتبال کشور مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.

این دیدار و به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

سعید دقیقی، سرمربی شمس آذر عصر دیروز در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: تیمی که با منفی 3 امتیاز به لیگ می آید و فولاد و ملوان را در شهرهای شان شکست می دهد، یعنی شایسته است.

البته این دلیل نمی شود مغرور شویم و بازی با پرسپولیس یکی از سخت ترین بازی های ما در این فصل است.

وی ادامه داد: تیم های بالای جدول نیاز مبرم به 3 امتیاز دارند و پرسپولیس هم مستثنی نیست، به هر حال سپاهان تیم باکیفیت و با پتانسیلی نشان داده و استقلال بعد از ابتدای فصل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین