مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 09:352024-01-18اقتصادي

مردم ثلاث باباجانی به زودی صاحب بیمارستان می شوند


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان، از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، صادق کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان ثلاث باباجانی در خصوص روند اجرای پروژه بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان، اظهار کرد: روند اجرای پروژه خوب است.

وی ادامه داد: این بیمارستان 32 تختخوابی تاکنون حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که علاوه بر بخش های اصلی بیمارستان، دارای بخش دیالیز، کلینیک تخصصی، پد بالگرد، امحاء زباله و 6 واحد پانسیون پزشکان است.

بررسی روند ساخت و تکمیل بیمارستان شهرستان ثلاث باباجانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم شهرستان ثلاث باباجانی در حال حاضر از بیمارستان کانکسی استفاده می کنند که در شأن مردم نیست، خوشبختانه در دولت مردمی در حوزه سلامت و احداث بیمارستان ها به خصوص در مناطق محروم شاهد اتفاقات خوبی هستیم و در حال بهره برداری هستند.

وی با بررسی روند ساخت و تکمیل و همچنین مشکلات و چالش های موجود در مسیر بهره برداری این پروژه، افزود: پروژه مشکل تأمین اعتبار مالی ندارد و در تلاش هستیم در سفر دوم رییس جمهور به استان به بهره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ثلاث باباجانی به زودی صاحب بیمارستان می شوند

مردم ثلاث باباجانی به زودی صاحب بیمارستان می شوند