مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:552024-01-20سياسي

کارگاه ادبیات در پایتخت شعر ایران


کارگاه آموزشی محتشم در راستای پیشرفت و پرورش علاقه مندان به سرایش شعر آیینی و ادبیات اهل بیتی با حضور اساتید مطرح در عرصه ادبیات و هنر فارسی در شیراز برگزار شد.

- مسئول برگزاری دوره در گفت و گو با خبرگزاری فارس گفت: این دوره اولین دوره آموزشی شعر هیئت و نوحه سرایی است که در شهر شیراز برگزار می شود و قرار است که این دوره در مدت زمان حداقل یک سال برگزار شود و علاقه مندان به این سبک شهر می توانند در دوره شرکت کنند.

دهقان افزود: چه در حوزه کلاسیک و چه نوحه سرایی، دوستانی که در محفل ما حضور پیدا می کنند از گروه های سنی مختلف با تحصیلاتی از متوسطه اول تا دکترا هستند که با توجه به تحصیلات و توانایی انها به چند گروه تقسیم شدند و دوره ها متناسب با توانایی آنها برگزار می شود.

هاشم کرونی، از شاعران شهر شیراز نیز صحبت خود را با شعری آغاز کرد و گفت: دست دل را می فشارم چونکه پابند علی است من خدا را دوست دارم او خداوند علی است پیش ما حرص بهشت و غصه دوزخ یکی است پرده بردارید این دل آرزومند علی است وی به خبرنگار فارس گفت: محتشم دوره ای است که در قالب آن قرار است دوستانی که علاقه مند به فعالیت در عرصه ادبیات اهل بیتی هستند، مورد بررسی قرار گرفته و آموزش ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه ادبیات در پایتخت شعر ایران

کارگاه ادبیات در پایتخت شعر ایران