مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:402024-01-20اجتماعي

دستور رییس جمهور برای کنترل آلودگی هوای مشهد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: دستور ویژه رییس جمهور و وزیر کشور در نشست اخیر شورای عالی حفاظت محیط زیست برای کنترل آلودگی هوای مشهد را دریافت کرده ایم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، جواد خدایی روز شنبه در هفتاد و دومین نشست کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استانخراسان رضوی که به مناسبت هفته هوای پاک برگزار شد افزود: این دستور ویژه برای پیگیری اقدامات اجرایی مؤثر دستگاه های متولی در حوزه کاهش آلودگی هوا در مشهد صادر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: مساله آلودگی هوا یک مساله مشارکتی و چند وجهی است و تمامی دستگاه های وظیفه مند باید با یک برنامه مشترک در راستای حرکت به سوی نیل به هوایی پاک گام بردارند.

خدایی افزود: بر حسب دستور وزیر کشور این موارد پیگیری می شود و قرار است گزارش اقدامات تمامی دستگاه ها در استان در راستای سهم هر دستگاه از مساله آلودگی هوا و نیز اقداماتی که انجام داده اند برای وزارت کشور و سازمان حفاظت محیط زیست ارسال شود.

وی اظهار کرد: تمامی ارگانهای دخیل در کنترل آلودگی هوای مشهد، بر اساس قانون هوای پاک ، همراهی و هم افزایی لازم و پیگیری های قانونی بر اساس سهم منابع انتشار آلودگی هوا را در سطح استان داشته باشند و در صورت عدم اجرای تعهداتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس جمهور برای کنترل آلودگی هوای مشهد

دستور رییس جمهور برای کنترل آلودگی هوای مشهد