مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 14:552024-01-19فرهنگي

چراغ آرزو ها روشن بماند، بچه ها فیلم می سازند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی هفتمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران، افتتاحیه هفتمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران، - هفتمین المپیاد فیلم سازی در حالی شامگاه گذشته آغاز به کار کرد که مربیان نوجوانان با بیان اینکه موفقیت در عرصه سینما در گرو فتح قله های صبر و علوم نوین است، تاکید کردند: با روشن ماندن چراغ آرزوها، بچه ها فیلم می سازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی هفتمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران، افتتاحیه هفتمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران، شامگاه پنجشنبه 28 دی ماه سال جاری در سالن شماره 2 شهرداری اصفهان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مدیر هفتمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران با تبریک آیین گشایش این رویداد ملی همزمان با شب آرزوها خطاب به گروه های المپیادی گفت: المپیاد یک فرصت است و شما عزیزان باسخت گیری انتخاب شدید.

این بهانه ای مناسب برای شروع کار بزرگی است که امیدواریم سالیان بسیار ادامه داشته باشد.

بنابراین باید به این نکته توجه داشته باشید که به دست آوردن مقام اول یا آخر اهمیت زیادی ندارد، آنچه مهم است گردهمایی و تلاش مستمر شما برای به منصه ظهور درآوردن استعدادهای نهفته در وجودتان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ آرزو ها روشن بماند، بچه ها فیلم می سازند

چراغ آرزو ها روشن بماند، بچه ها فیلم می سازند