مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:062024-01-14اقتصادي

بیشترین سهم اشتغال باید در صنایع پایین دستی نفت باشد


اکثر سهم اشتغال باید در بخش صنایع پایین دستی نفت باشد و این می تواند منشا تحول در استان خوزستان باشد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: اکثر سهم اشتغال باید در بخش صنایع پایین دستی نفت باشد و این می تواند منشا تحول در استان خوزستان باشد.

علی اکبر حسینی محراب امروز (24 دی) در آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، اظهار کرد: آنچه اهمیت دارد این است که زنجیره نفت در استان خوزستان باید کامل شود و صنعت نفت به معنای واقعی شکل گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی خطاب به سازندگان و صنعتگران، ادامه داد: یعنی باید کاری کنید که ما از تمامی واردات مربوط به قطعات نفتی بی نیاز شویم و قطعات مورد نیاز، توسط صنعت گران و شرکت های دانش بنیان ساخته شود و موانع از سر راه برداشته شود تا استان، نفت را به معنای واقعی در زندگی لمس کند.

استاندار خوزستان گفت: بیشترین سهم اشتغال باید در صنایع پایینی دستی نفت باشد و این می تواند منشا تحول در استان خوزستان باشد.

حسینی محراب تاکید کرد: باید برای فعالیت بیشتر دانشگاه نفت و دانشکده های فنی، برنامه درازمدت داشته باشیم که بر اساس آن دانشگاه ها از صنعت نفت ماموریت پذیر باشند؛ به دلیل ضعیف کردن و یا تعطیلی دانشگاه نفت توسط گذشتگان، عذرخواهی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین سهم اشتغال باید در صنایع پایین دستی نفت باشد

بیشترین سهم اشتغال باید در صنایع پایین دستی نفت باشد