مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 21:102023-12-23اقتصادي

سرمایه گذاری 4 میلیارد دلاری بخش انرژی در فارس


به زودی و با کشف میدان های جدید انرژی در فارس و با سرمایه گذاری 4 میلیارد دلاری به عنوان استان اول انرژی از بوشهر پیشی می گیریم.

- ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: به زودی و با کشف میدان های جدید انرژی در فارس و با سرمایه گذاری 4 میلیارد دلاری به عنوان استان اول انرژی از بوشهر پیشی می گیریم.

محمدهادی ایمانیه امروز، 2 دی ماه در سفر به شهرستان جهرم و سومین همایش منطقه ای سرمایه گذاری فارس در جهرم، هدف از برگزاری این همایش را اعلام همراهی مدیریت ارشد استان و سایر مدیران کل استانی از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان عنوان کرد و گفت: اگر چه ریشه زندگی ما مسائل فرهنگی و اعتقادی است، اما تا روبنای مباحث که همان مسئله اقتصاد و معیشت است درست نشود، مشکلات دیگر نیز برطرف نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه به سرمایه گذاران قول می دهیم در کنار آن ها باشیم و راه را برای فعالیت سرمایه گذاران هموار کنیم، افزود: برای کشور هیچ راهی به جز فعالیت اقتصادی و رفع موانع پیش روی آن ها وجود ندارد.

استاندار فارس، ایجاد اشتغال را وظیفه حاکمیت دانست و گفت: بخشی از افزایش آمار طلاق و کاهش ازدواج ناشی از نگرانی های اقتصادی جوانان در این زمینه است.

ایمانیه، اقدامات خلاقانه، مطابق با اقلیم استان را گره گشای مشکلات استان دانست و افزود: به زودی و با کشف میدان های جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 4 میلیارد دلاری بخش انرژی در فارس

سرمایه گذاری 4 میلیارد دلاری بخش انرژی در فارس