مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:402024-01-08حوادث

کشف 700 کیلوگرم مواد افیونی در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مدت 48 ساعت و کشف قریب به 700 کیلوگرم مواد افیونی در استان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مدت 48 ساعت و کشف قریب به 700 کیلوگرم مواد افیونی در استان خبر داد.

علی اکبر جاویدان امروز (هجدهم دی ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی در جهت ارتقا را امنیت اجتماعی، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، طرح پاکسازی نقاط آلوده به مدت 48 ساعت در استان اجرا شد.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی استان در اجرای این طرح ضمن شناسایی و توقیف 8 دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر 356 کیلو تریاک ، 288 کیلو حشیش و 29 کیلو هرویین جمعا 673کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه جانبه مأموران، 16 قاچاقچی مواد مخدرو 41 خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و 352 معتاد متجاهر و بلامکان دستگیر شدند.

جاویدان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانسته و بیان کرد: پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 700 کیلوگرم مواد افیونی در هرمزگان

کشف 700 کیلوگرم مواد افیونی در هرمزگان