مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 21:152024-01-13بين الملل

صید حلال!


ارتش ایران نفتکش «سوئز راجان» که محموله یک میلیون بشکه ای نفت کشورمان را سرقت کرده و به آمریکا تحویل داده بود، توقیف کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از وطن امروز، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک نفتکش را با حکم قضایی در آب های دریای عمان توقیف کرد.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی نیروی دریایی ارتش، به دنبال تخلف کشتی سوئز راجان در اردیبهشت سال جاری و سرقت نفت ایران توسط آمریکا، نفتکش یاد شده با نام جدید نیکولاس اس تی صبح روز پنجشنبه توقیف شد.

  نفتکش متخلف یاد شده سال جاری محموله نفت متعلق به جمهوری اسلامی ایران را با هدایت آمریکا سرقت کرده و به بنادر آن کشور منتقل کرده و در اختیار آمریکا قرار داده بود.

 این نفتکش  با تغییر نام به نیکولاس اس تی  در حال حمل نفت در دریای عمان بود که صبح پنجشنبه با حکم قضایی و تایید سازمان بنادر و کشتیرانی توسط نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به تلافی سرقت نفت توسط رژیم آمریکا توقیف شد.

پیش از این شبکه اسکای نیوز عربی به نقل از سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس گزارش داده بود: گزارشی درباره یک حادثه در 50 مایلی دریایی شرق سواحل عمان دریافت کردیم.

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد مقامات مسقط در حال تحقیق درباره این حادثه امنیتی در شرق سواحل عمان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید حلال!

صید حلال!