مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:352023-12-31بين الملل

اسراییل یک اسیر صهیونیست دیگر را به هلاکت رساند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، گردان های شهید ابوعلی شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین عصر دیروز اعلام کرد که یک نظامی صهیونیست که توسط این گردان ها در غزه نگهداری می شد، - ارتش رژیم صهیونیستی در مأموریت ناموفق خود برای آزاد سازی یک اسیر صهیونیست، باعث هلاکت او شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، گردان های شهید ابوعلی شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین عصر دیروز اعلام کرد که یک نظامی صهیونیست که توسط این گردان ها در غزه نگهداری می شد، در اثر حملات هوایی رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده است.

این حملات باعث زخمی شدن تعداد دیگری از اسرای صهیونیست در غزه شده است.

ابوجمال سخنگوی این گردان ها در پیام صوتی تاکید کرد که حملات هوایی صورت گرفته بعد از تلاش ناکام نیرو های اسراییلی برای آزادی نظامی مذکور انجام شد.

سخنگوی گردان های شهید ابوعلی تاکید کرد نیرو های این گردان موفق شدند تلاش دشمن صهیونیستی برای آزادسازی جنازه نظامی بازداشت شده را با شکست مواجه کنند و بعد از کشته شدنش جنازه او را نگه دارند که این موضوع باعث شد تعدادی از تجهیزات دشمن صهیونیستی بعد از عقب نشینی آن ها به غنیمت گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل یک اسیر صهیونیست دیگر را به هلاکت رساند

اسراییل یک اسیر صهیونیست دیگر را به هلاکت رساند