مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 16:402024-01-11ورزشي

قاسمپور باز هم به اسنایدر باخت+ ویدیو/ مصاف حساس معصومی و زارع در فینال سنگین وزن


کامران قاسمپور در نیمه نهایی وزن 97 کیلوگرم رقابت های رنکینگ کرواسی برای دومین بار در یک سال اخیر برابر کایل اسنایدر، قهرمان جهان و المپیک از آمریکا تن به شکست داد.

- قاسمپور باز هم به اسنایدر باخت+ ویدیو/ مصاف حساس معصومی و زارع در فینال سنگین وزن کامران قاسمپور در نیمه نهایی وزن 97 کیلوگرم رقابت های رنکینگ کرواسی برای دومین بار در یک سال اخیر برابر کایل اسنایدر، قهرمان جهان و المپیک از آمریکا تن به شکست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های روز دوم و پایانی تورنمنت کشتی آزاد رنکینگ در زاگرب، پایتخت کرواسی، در وزن غیر المپیکی 79 کیلوگرم که تنها شش کشتی گیر حضور دارند و به همین دلیل مبارزه ها به صورت دوره ای برگزار می شود، محمد نخودی، دارنده دو مدال نقره و یک برنز جهان در مبارزه نخست خود برابر جوزف لاوالی از آمریکا 7 بر 3 به برتری رسید.

نخودی در دور دوم در یک مبارزه حساس که حکم دیدار انتخابی برای رسیدن به تیم ملی را داشت، مقابل عبدالله شیخ اعظمی قهرمان مسابقات کشوری به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

نخودی در نیمه نهایی نیز مقابل ایوان ویک از آمریکا به سختی و با نتیجه 6 بر 6 به برتری رسید و راهی فینال شد تا برابر اوتاندی کنچادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان به میدان برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسمپور باز هم به اسنایدر باخت+ ویدیو/ مصاف حساس معصومی و زارع در فینال سنگین وزن

قاسمپور باز هم به اسنایدر باخت+ ویدیو/ مصاف حساس معصومی و زارع در فینال سنگین وزن