مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 08:352024-01-13سياسي

آغاز ساخت پردیس سینمایی به زودی در اردکان


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص سینمای اردکان گفت: به دنبال پیگیری های مستمر نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی در آینده ای نزدیک عملیات ساخت پردیس سینمایی اردکان را آغاز و در بازه زمانی کوتاهی این مهم را برای بهره برداری آماده می کنیم.

- ایسنا/یزد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص سینمای اردکان گفت: به دنبال پیگیری های مستمر نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی در آینده ای نزدیک عملیات ساخت پردیس سینمایی اردکان را آغاز و در بازه زمانی کوتاهی این مهم را برای بهره برداری آماده می کنیم.

محمدمهدی اسماعیلی شامگاه روز گذشته در حاشیه سفر خود به استان یزد و شهرستان اردکان در جمع برخی اصحاب رسانه حاضر شد و با اشاره به اهمیت معرفی مشاهیر بزرگ اردکان، اظهار کرد: ما پیش از هر چیزی شهرستان اردکان در استان یزد را شهری فرهنگی و پیشتاز در عرصه علم، جهاد و شهادت می شناسیم.

وی افزود: مشارکت جهادگران فرهنگی ادرکان از جمله مزیت های این شهرستان است که می تواند به عنوان الگویی پیشبرنده در عرصه فرهنگی و هنری در سطح ملی معرفی شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص سینمای اردکان نیز گفت: بنا داریم در گام اول برای کوتاه مدت یکی از سالن های موجود در این شهرستان را تجهیز کنیم و در گام دوم نیز به دنبال پیگیری های مستمر نماینده اردکان در مجلس شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت پردیس سینمایی به زودی در اردکان

آغاز ساخت پردیس سینمایی به زودی در اردکان