مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:562024-01-06سياسي

مطالبه مهم مردم استان زنجان تخصیص آب است


یکی از مطالبه مردم استان زنجان که طی دو سال بیشتر خودش را نشان داده است تخصیص آب مورد نیاز استان از حق آبه آب ریز استان های دیگر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ظهر امروز در دیدار عمومی مردم استان زنجان با رییس جمهور ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به حضور ریاست جمهور به دیار ولایت مدار پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریا دل و حکیمان و مردان مرد تبریک و خیر مقدم می گوییم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه آیت الله رییسی مردم زنجان را خوب می شناسند و مردم زنجان هم عملا ثابت کردند که عاشق ولایت و انقلاب هستند، تصریح کرد: در شب های یوالعباس و یوم الزینب حضور رییس جمهور زینت بخش بود و در این رابطه لطف و عنایتشان را به مردم زنجان بیان فرمودند.

وی با بیان اینکه مردم زنجان در عین حال که قدردان، قدر شناس و قانع و نجیب هستند، مطالباتی هم دارند، گفت: خوشبختانه همدلی خوبی بین مسوولان استان و مردم بر قرار است، اما یکی از مطالبه مردم استان زنجان که طی دو سال بیشتر خودش را نشان داده است تخصیص آب مورد نیاز استان از حق آبه آب ریز استان های دیگر است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از این آب ها در استان ها همجوار استفاده می شود و مردم زنجان از این بابت در مضیقه هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه مهم مردم استان زنجان تخصیص آب است

مطالبه مهم مردم استان زنجان تخصیص آب است