مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 07:352023-12-26اجتماعي

فراگیری سواد رسانه ای برای خانواده ها امری لازم است


خانواده ها باید سواد رسانه ایی را فرا گیرند و به فرزندان خود آموزش دهند، که در این خصوص آموزش وپرورش کارگاه هایی با عنوان آموزش خانواده در مدارس برگزار می کند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر آموزش و پرورش بیرجند گفت: خانواده ها باید سواد رسانه ایی را فرا گیرند و به فرزندان خود آموزش دهند، که در این خصوص آموزش وپرورش کارگاه هایی با عنوان آموزش خانواده در مدارس برگزار می کند.

مجید بهدانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه برنامه ریزی برای دانش آموزان با توجه به عصر ارتباطات و اطلاعات که در تمام دنیا از این ظرفیت استفاده می کنند، باید به صورتی باشد که بهره کافی را از فضای مجازی و اینترنت ببرند اما وابسته آن نشوند، گفت: همان طور که نکات مثبت دارد معضلاتی را نیز به همراه دارد که با مدیریت و توجه خانواده فرزندان استفاده بهینه از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خواهند داشت.

وی افزود: خانواده ها باید سواد رسانه ایی را فرا گیرند و به فرزندان خود آموزش دهند، که در این خصوص آموزش وپرورش کارگاه هایی با عنوان آموزش خانواده در مدارس برگزار می کند که مستلزم یادگیری خانواده ها در بحث سواد رسانه ایی است.

بهدانی با بیان اینکه دانش آموزان الان با قبل کرونا تفاوت دارند، تصریح کرد: سیستم آموزشی در دوران کرونا مجازی بود و تفاوت دانش آموزان صرفا به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراگیری سواد رسانه ای برای خانواده ها امری لازم است

فراگیری سواد رسانه ای برای خانواده ها امری لازم است