مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:102024-01-13اجتماعي

ستاد مدیریت بحران آستارا هشدار داد/ لغو مرخصی مدیران دستگاه ها


ستاد مدیریت بحران آستارا برای آمادگی مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف و باران تشکیل شد و معاون فرماندار از آماده باش اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان برای رفع مشکلات احتمالی ناشی از برف خبر داد و در دسترس بودن مدیران دستگاه های اجرایی را خواستار شد.

- ایسنا/گیلان ستاد مدیریت بحران آستارا برای آمادگی مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف و باران تشکیل شد و معاون فرماندار از آماده باش اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان برای رفع مشکلات احتمالی ناشی از برف خبر داد و در دسترس بودن مدیران دستگاه های اجرایی را خواستار شد.

محمد کرمزادگان، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری آستارا صبح شنبه، 23 دی ماه در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان اظهار کرد: دستگاه های خدمات رسان با تجهیزات و امکانات کافی در مناطق کوهستانی و سخت گذر حضور داشته باشند و از بروز بحران و خطرات احتمالی جلوگیری کنند.

وی افزود: مدارس و مساجد منطقه حیران و بهارستان و دیگر نقاط کوهستانی برای اسکان اضطراری مسافران در راه مانده از برف آماده و شهرداری آستارا با اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان در رابطه با بازگشایی راه های اصلی همکاری لازم را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مدیریت بحران آستارا هشدار داد/ لغو مرخصی مدیران دستگاه ها

ستاد مدیریت بحران آستارا هشدار داد/ لغو مرخصی مدیران دستگاه ها