مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 10:052024-01-13سياسي

آیین رونمایی بین المللی از موسوعه ی «التفسیر الأثری الجامع» برگزار می شود


آیین رونمایی بین المللی از موسوعه ی «التفسیر الأثری الجامع» با حضور و سخنرانی اندیشمندانی از جهان اسلام چهارشنبه 27 دی ماه در شهر مقدس قم برگزار می شود.

- آیین رونمایی بین المللی از موسوعه ی التفسیر الأثری الجامع برگزار می شود ایسنا/قم آیین رونمایی بین المللی از موسوعه ی التفسیر الأثری الجامع با حضور و سخنرانی اندیشمندانی از جهان اسلام چهارشنبه 27 دی ماه در شهر مقدس قم برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر مرکز التمهید للبحوث القرآنیه، گفت: موسوعه ی التفسیر الأثری الجامع که در آن، روایات و اقوال فریقین در سه قرن نخست، با سبکی بدیع و به نحو مقارن، به قلم و کوشش مرحوم آیت الله علامه معرفت نگارش شده و پس از ارتحال وی نیز باقی مجلدات آن به سبک و سیاق ایشان و با بهره گیری از حدود هفتاد هزار فیش فراهم شده در زمان حیات او، با همکاری موسسه التمهید للبحوث القرآنیه و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تألیف گردیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، وی گفت: 6 مجلد از این موسوعه پیش از این و در زمان حیات و به قلم علامه معرفت منتشر شده بود و اینک 11 مجلد دیگر نیز بر اساس منابع رسیده از آن عالم فقید مهیا شده که به قلم شاگردان ایشان و به همت حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی بین المللی از موسوعه ی «التفسیر الأثری الجامع» برگزار می شود

آیین رونمایی بین المللی از موسوعه ی «التفسیر الأثری الجامع» برگزار می شود