مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 19:512024-01-02سياسي

سردار رفیعی آتانی: توطئه های شوم دشمنان در سایه اقتدار ایران اسلامی خنثی شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در اختتامیه مرحله استانی پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که عصر امروز در سالن کنفرانس آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: همه موضوعاتی که در این رویداد تولید شده مرتبط با موضوعات و مسائل پیش روی کشور است و از این جهت باید با نگاه و رویکرد ویژه تری به آن ها توجه کرد.

وی افزود: امروز نسل جوان و آینده پژوه ما با هوش بالای خود در صحنه های مختلف علمی داخلی و خارجی خوش می درخشند و این موضوع برای رقبای ما که به دنبال توقف ما هستند، اصلا خوشایند نیست.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین توجه به اصل شناسایی و شکوفایی استعدادهای جوان را یک ضرورت برشمرد و گفت: در عصر کنونی که تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است باید همه عناصر موثر کشور در مسیری گام بردارند که به فتح قله های رفیع علمی توسط فرزندان غیور و پرتلاش این آب و خاک ختم شود.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه آمریکا با اهداف ضد بشری به دنبال سوء استفاده از تکنولوژی های نوین است، گفت: ما بر اساس آموزه های دینی خود آموخته ایم که علم باید در راستای منافع و مصالح جامعه به کار گرفته شود و به همین دلیل نیز این موضوع را نسل به نسل انتقال داده ایم و نسل کنونی نیز خود را به آن پایبند می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رفیعی آتانی: توطئه های شوم دشمنان در سایه اقتدار ایران اسلامی خنثی شده است

سردار رفیعی آتانی: توطئه های شوم دشمنان در سایه اقتدار ایران اسلامی خنثی شده است