مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 13:552024-01-15اجتماعي

رفع بیش از 3100 مشکل در شبکه فاضلاب البرز


طی 10 ماه سال جاری، بیش از سه هزار و 100 مورد حادثه در شبکه و انشعابات فاضلاب از طریق تماس مشترکان با دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان (122) گزارش شده که از سوی واحد بهره برداری فاضلاب مورد بررسی و در مدت کمتر از متوسط زمانی صنعت آبفا رفع شده است.

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت آبفای البرز گفت: طی 10 ماه سال جاری، بیش از سه هزار و 100 مورد حادثه در شبکه و انشعابات فاضلاب از طریق تماس مشترکان با دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان (122) گزارش شده که از سوی واحد بهره برداری فاضلاب مورد بررسی و در مدت کمتر از متوسط زمانی صنعت آبفا رفع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا نامداری روز دوشنبه 25 دی ماه گفت: با هدف افزایش ضریب حفاظت از محیط زیست و تأمین بهداشت عمومی مردم، 30 کیلومتر اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه و خطوط جمع آوری فاضلاب در شهرهای کرج، مهرشهر، رجایی شهر، مهستان و مسکن مهر ماهدشت انجام و 80 درصد بودجه مصوب بخش فاضلاب محقق شد.

نامداری افزود: در حوزه فاضلاب علاوه بر اصلاح و توسعه شبکه های جمع آوری و خطوط انتقال، تنها طی 10 ماه سال جاری، بیش از سه هزار و 100 مورد حادثه در شبکه و انشعابات فاضلاب از طریق تماس مشترکان با دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان(122) گزارش شده که از سوی واحد بهره برداری فاضلاب مورد بررسی و در مدت کمتر از متوسط زمانی صنعت آبفا رفع شده که ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع بیش از 3100 مشکل در شبکه فاضلاب البرز

رفع بیش از 3100 مشکل در شبکه فاضلاب البرز