مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 20:152024-01-13اقتصادي

خودکفایی پایدار مددجویان کمیته امداد گلستان با نصب پنل خورشیدی


مدیرکل کمیته امداد گلستان از پرداخت 140 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه برای تولید برق با پنل خورشیدی به مددجویان کمیته امداد گلستان خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل کمیته امداد گلستان از پرداخت 140 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه برای تولید برق با پنل خورشیدی به مددجویان کمیته امداد گلستان خبر داد.

عیسی بابایی عصر شنبه، 23 دی 1402 در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه با اجرای طرح تولید برق خورشیدی، مددجویان کمیته امداد صاحب درآمد پایدار می شوند، اظهار کرد: این طرح در راستای سیاست اصلی کمیته امداد، توانمندسازی دائمی محرومان و ایجاد خودکفایی و استقلال مالی برای مددجوها انجام می شود و تاکنون مورد استقبال خانواده های نیازمند و وزارت نیرو قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای تولید برق با پنل خورشیدی به مددجویان کمیته امداد گلستان و 5 دهک اول جامعه تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود، افزود: در این راستا مبلغ 140 میلیون تومان در قالب تسهیلات قرض الحسنه بانکی و مبلغی نیز با مشارکت خیرین بصورت بلاعوض برای اجرای این طرح در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با بیان اینکه استفاده از پنل های خورشیدی خودکفایی در تولید برق را به دنبال دارد، تصریح کرد: این طرح یک تفاهم نامه 4 جانبه بین کمیته امداد امام خمینی(ره)،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی پایدار مددجویان کمیته امداد گلستان با نصب پنل خورشیدی

خودکفایی پایدار مددجویان کمیته امداد گلستان با نصب پنل خورشیدی