مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 14:252023-12-31پزشكي

کار تکراری در حوزه پژوهش فاقد ارزش است/ دانشجویان به مراکز تحقیقاتی وارد شوند


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه کار تکراری در حوزه پژوهش فاقد ارزش است، گفت: این احتمال وجود دارد که گروهی از محققان در ارتباط با یک بیماری که در کشور وجود ندارد، - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه کار تکراری در حوزه پژوهش فاقد ارزش است، گفت: این احتمال وجود دارد که گروهی از محققان در ارتباط با یک بیماری که در کشور وجود ندارد، کار تحقیقاتی انجام دهند.

اگرچه آنها دست به کار علمی زده اند؛ اما معتقدم که کار آنها بی ارزش است.

پژوهش باید در حوزه رفع نیازهای کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام عین الهی در نشست هم اندیشی آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه های علوم پزشکی که صبح امروز، یکشنبه 10 دی ماه برگزار شد، اظهار کرد: شاهد ظلم بی حد اندازه رژیم صیهونیستی علیه مردم غزه هستیم؛ این در حالی است که هیچکدام از سازمان های بین المللی نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی واکنش نشان نداده اند.

به طور مثال، سازمان بهداشت جهانی در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی سکوت کرده است؛ موضوع سکوت سازمان بهداشت جهانی را به طرق مختلف بازگو کرده ام.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران توانسته است به دستاوردهای متعددی دست یابد، اظهار کرد: ما از از جایگاه ارزشمندی در حوزه درمان و بهداشت قرار داریم و باید نسبت به این موضوع آگاه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار تکراری در حوزه پژوهش فاقد ارزش است/ دانشجویان به مراکز تحقیقاتی وارد شوند

کار تکراری در حوزه پژوهش فاقد ارزش است/ دانشجویان به مراکز تحقیقاتی وارد شوند