مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:262024-01-14سياسي

زنجیره کاروانسراهای غرب کشور احیاء می شوند


مدیرعامل صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور، از برنامه ریزی برای احیاء کاروانسراهای در مسیر عتبات عالیات در غرب کشور از طریق واگذاری به سرمایه گذاران خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور، از برنامه ریزی برای احیاء کاروانسراهای در مسیر عتبات عالیات در غرب کشور از طریق واگذاری به سرمایه گذاران خبر داد.

شهاب طلایی در سفر به کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برنامه ریزی برای واگذاری تعدادی از بناهای تاریخی کرمانشاه به سرمایه گذاران، اظهارکرد: امیدواریم با همکاری میراث فرهنگی استان و نهادهای دیگر همچون اوقاف بتوانیم تعدادی از بناهای تاریخی کرمانشاه را در قالب یک بسته به منظور مرمت و احیاء آنها به سرمایه گذاران واگذار کنیم.

وی افزود: احیاء این بناها به احیاء هویت تاریخی و فرهنگی استان کمک کرده و می تواند به عنوان یک زیرساخت زمینه توسعه گردشگری استان را رقم بزند.

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور تصریح کرد: باتوجه به اینکه بخشی از بناهای تاریخی استان بین میراث فرهنگی و سایر نهادها مشترک هستند، باید با همکاری بین این دستگاه ها واگذار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره کاروانسراهای غرب کشور احیاء می شوند

زنجیره کاروانسراهای غرب کشور احیاء می شوند