مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:252024-01-14حوادث

زندگی خانم خوش شانسی که با یک تماس تلفنی سیاه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داوود معظمی گودرزی اظهار داشت: طی مراجعه خانم جوانی به پلیس فتا مشخص شد شخصی ناشناس با وی تماس گرفته و خود را مجری صداوسیما معرفی کرده و اعلام کرده ایشان برنده خوش شانس جایزه بزرگ صداوسیما شده است که متأسفانه .

- رییس پلیس فتا پایتخت گفت: متهمین با معرفی خود به عنوان مجریان صدا و سیما و نمایندگان اپراتورها از شهروندان کلاهبرداری می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داوود معظمی گودرزی اظهار داشت: طی مراجعه خانم جوانی به پلیس فتا مشخص شد شخصی ناشناس با وی تماس گرفته و خود را مجری صداوسیما معرفی کرده و اعلام کرده ایشان برنده خوش شانس جایزه بزرگ صداوسیما شده است که متأسفانه ایشان فریب خورده و تمام موجودی حساب بانکی اش که تمام سرمایه زندگی او بوده را در چند لحظه به سرقت می برند.

رییس پلیس فتا پایتخت با اشاره به افزایش شکات پرونده به بیش از 30 نفر در جریان رسیدگی خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس فتا تحقیقات سایبری خود را آغاز کردند و در بررسی های اولیه مشخص شد یک باند شش نفره تحت عنوان صداوسیما و اپراتور های تلفن همراه با شیوه ی تکراری برنده شدن در قرعه کشی و دریافت جایزه ویژه از شهروندان به صورت تلفنی کلاهبرداری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی خانم خوش شانسی که با یک تماس تلفنی سیاه شد

زندگی خانم خوش شانسی که با یک تماس تلفنی سیاه شد