مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 18:002024-01-18اقتصادي

آغاز فعالیت صدوسی امین واحد تولیدی راکد استان گلستان


همزمان با سفر استاندار گلستان به غربی ترین شهر استان، کارخانه تولید مقوا در ناحیه صنعتی روستای گز شهر نوکنده احیا و وارد خط تولید شد.

- ایسنا/گلستان همزمان با سفر استاندار گلستان به غربی ترین شهر استان، کارخانه تولید مقوا در ناحیه صنعتی روستای گز شهر نوکنده احیا و وارد خط تولید شد.

استاندار گلستان عصر پنج شنبه 28 دی ماه 1402 پس از افتتاح کارخانه تولید مقوا در ناحیه صنعتی روستای گز از توابع شهر نوکنده که پس از مدت ها رکود، احیا و وارد خط تولید شد، اظهار کرد: یکی از مصوبات دور اول سفر رییس جمهور در اسفند ماه 1400 به گلستان و پیگیری های ایشان، راه اندازی واحدهای صنعتی و تولید راکد و تعطیل در اقصی نقاط استان بود.

علی محمد زنگانه، اشتغالزایی و رونق اقتصادی را ماحصل احیای این واحدها عنوان کرد و گفت: از سال گذشته این اهتمام در استان به وجود آمد تا واحدهای راکد شناسایی و اقدامات لازم برای رفع موانع تولید آنها انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه کارخانه تولید مقوا در نوکنده یکصد و سی امین واحد راکد استان است که طی دو سال اخیر به چرخه تولید بازگشته است، ادامه داد: مقرر شده بود تا در سفر دوم دکتر ابراهیم رییسی به استان گلستان جشن بزرگی برای بازگشت به چرخه تولید واحدهای راکد برگزار شود که به دلیل فشردگی برنامه ها محقق نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت صدوسی امین واحد تولیدی راکد استان گلستان

آغاز فعالیت صدوسی امین واحد تولیدی راکد استان گلستان