مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:202024-01-14بين الملل

ادعای موساد: حماس قصد حمله به سفارت اسراییل در سوئد را دارد


سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی ادعا می کند جنبش حماس با تشکیل شبکه ای قصد انجام حملات در کشورهای اروپایی از جمله در سفارت این رژیم در سوئد را دارد.

- سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی ادعا می کند جنبش حماس با تشکیل شبکه ای قصد انجام حملات در کشورهای اروپایی از جمله در سفارت این رژیم در سوئد را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در بیانیه ای که توسط دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم منتشر شد، ادعا کرده است: حماس اقداماتی را جهت گسترش فعالیت های خود در خارج انجام داده تا حملاتی را در سراسر جهان انجام دهد.

طبق گزارش راشا تودی، این بیانیه در ادامه ادعای خود افزود: حماس قصد دارد سفارت اسراییل در سوئد را هدف قرار دهد و به دنبال خرید پهپادهایی است.

این بیانیه درحالی منتشر شده که مقامات صهیونیستی در ماه گذشته میلادی مدعی شدند که هفت نفر به ظن انجام اقداماتی علیه مکان های یهودی در آلمان، دانمارک و هلند دستگیر شده اند.

مقامات صهیونیستی ادعا می کنند که این چند نفر دستگیر شده در اروپا بخشی از شبکه هماهنگ شده حماس از سوی لبنان بوده اند.

جنگ غزه وارد صدمین روز خود شده است؛ جنگی که همچنان با تداوم جنایت های بی امان رژیم صهیونیستی به مرگبارترین درگیری میان فلسطین و تل آویو از زمان تاسیس این رژیم در سال 1948 بدل شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای موساد: حماس قصد حمله به سفارت اسراییل در سوئد را دارد

ادعای موساد: حماس قصد حمله به سفارت اسراییل در سوئد را دارد