مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 09:052024-01-12بين الملل

یمن بخشی از واقعیت و امنیت منطقه غرب آسیاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و «اسپن بارت اید» وزیر امور خارجه نروژ پنجشنبه شب 21 دی ماه در تماس تلفنی، - وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با همتای نروژی، یمن را بخشی از واقعیت و امنیت منطقه غرب آسیا خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و اسپن بارت اید وزیر امور خارجه نروژ پنجشنبه شب 21 دی ماه در تماس تلفنی، درباره مناسبات دوجانبه، آخرین تحولات فلسطین و تداوم جنایات صهیونیست ها در غزه و کرانه باختری بحث و تبادل نظر کردند.

امیرعبداللهیان در این تماس تلفنی با تبریک سال نو میلادی به دولت و مردم نروژ گفت: نباید اجازه داد برخی موضوعات حاشیه ای روابط خوب دو کشور را تحت الشعاع قرار دهد.

رییس دستگاه دیپلماسی افزود: اتفاق نظر داریم که تدوام رایزنی بین ایران و نروژ به گسترش روابط در ابعاد مورد علاقه کمک شایانی خواهد کرد.

وزیر امور خارجه ایران ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم غزه و کرانه باختری و تقدیر از اقدام دولت آفریقای جنوبی در طرح شکایت از این رژیم گفت: لازم است نسل کشی علیه غزه و کرانه متوقف و محاصره انسانی فوراً خاتمه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن بخشی از واقعیت و امنیت منطقه غرب آسیاست

یمن بخشی از واقعیت و امنیت منطقه غرب آسیاست