مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 18:452024-01-02اقتصادي

برنامه ریزی جهت احداث نیروگاه خورشیدی 60 مگاواتی در خراسا لی شمالی


در نشستی با شرکت برنده مناقصه «احداث نیروگاه خورشیدی 60 مگاواتی» با مسوولین خراسان شمالی، برنامه ریزی در جهت تسهیل احداث نیروگاه انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز، نشست نمایندگان شرکت گسترش نیروی پاسارگاد با مسئولین استانی در حوزه معاونت اقتصادی استانداری با موضوع احداث نیروگاه 60 مگاواتی تشکیل شد.

در این نشست که نمایندگان این شرکت به عنوان برنده مناقصه احداث نیروگاه خورشیدی دارای ردیاب تک محوره با ظرفیت 60 مگاوات در قاسم خان شهرستان اسفراین و همچنین مدیرکل امور اقتصادی استان، مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استاندار، مدیرکل محیط زیست، مدیرکل توزیع نیروی برق استان و نمایندگان امور اراضی جهاد کشاورزی حضور داشتند، موضوع واگذاری 100 هکتار زمین برای این پروژه طرح و بررسی و موافقت شد و در دستور کار قرار گرفت.

ناصر فخر موحد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسا لی شمالی ضمن استقبال از سرمایه گذاری برای احداث نیروگاه خورشیدی در استان اظهار کرد: آغوش استان برای سرمایه گذاران باز است و در هر مرحله ای از دریافت مجوزها و اجرای پروژه مشکلی ایجاد شود مدیران استانی برای رفع آن اقدام خواهند کرد.

وی گفت: در محدوده مورد تقاضای شرکت گسترش نیروی پاسارگاد، 100 هکتار زمین موجود است که پس از طی مراحل قانونی به اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی جهت احداث نیروگاه خورشیدی 60 مگاواتی در خراسا لی شمالی

برنامه ریزی جهت احداث نیروگاه خورشیدی 60 مگاواتی در خراسا لی شمالی