مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 16:252024-01-11فرهنگي

صدای بلند رسانه ای جریان روشنفکری از واقعیات جامعه فاصله دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست بررسی منطق اولویت گذاری مسائل فرهنگی در کشور با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: صدا های بلند رسانه ای در اختیار جریان روشنفکری است که از واقعیات جامعه فاصله دارند و مسائلی را بیان می کند که در کف جامعه وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست بررسی منطق اولویت گذاری مسائل فرهنگی در کشور با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عاطفه خادمی مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ و جمعی از بانوان فعال حوزه حکمرانی فرهنگی عصر دیروز چهارشنبه 20 دی در این وزارتخانه برگزار شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: ابتدای سال شاخص های فرهنگی که بنا بود پیگیری کنیم را مشخص و به شورای فرهنگی عمومی ابلاغ و تأکید کردم روند گزارش تحقق آن در مدت معینی ارائه شود.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم فعالیت های فرهنگی را کمی کنیم، افزود: اولین روز دولت که خدمت رهبری رسیدیم، ایشان در مورد تغییرات انقلابی در ساختار های فرهنگی مسائلی را فرمودند، پس از مدتی مقام معظم رهبری این مسأله را تبیین و بیان کردند منظورم از تغییرات انقلابی در ساختار های فرهنگی، اصلاح ساختار های فرهنگی در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای بلند رسانه ای جریان روشنفکری از واقعیات جامعه فاصله دارد

صدای بلند رسانه ای جریان روشنفکری از واقعیات جامعه فاصله دارد