مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 17:452023-12-31اقتصادي

منابع بانک های خصوصی استان باید در کرمانشاه هزینه شود


استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم بهبود فضای کسب و کار کرمانشاه، به بانک های بخش خصوصی هشدار داد منابعی که در استان جذب کرده اند را در اختیار اشتغال و تولید کرمانشاه قرار دهند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم بهبود فضای کسب و کار کرمانشاه، به بانک های بخش خصوصی هشدار داد منابعی که در استان جذب کرده اند را در اختیار اشتغال و تولید کرمانشاه قرار دهند.

محمد طیب صحرایی در جلسه هشتاد و ششم شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه که عصر امروز (10 دی) برگزار شد، به وضعیت نامناسب فضای کسب و کار استان اشاره کرد و گفت: شاخص فضای کسب و کار تنها یک عدد نیست، بلکه بیانگر رویکرد استان نسبت به اشتغال و سرمایه گذاری است.

وی افزود: از آنجایی که اشتغال و تولید دغدغه اول استان کرمانشاه است، لازم است شاخص فضای کسب و کار به عنوان یک مولفه اثرگذار بر این امر بهبود یابد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه برخی مولفه های اثرگذار بر شاخص فضای کسب و کار ملی و برخی استانی است، اظهار کرد: اگرچه باید اولویت تمرکز ما بر اصلاح مولفه های استانی باشد، اما باید برای مولفه های ملی نیز برش استانی تهیه کرده و بر بهبود آن ها تمرکز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع بانک های خصوصی استان باید در کرمانشاه هزینه شود

منابع بانک های خصوصی استان باید در کرمانشاه هزینه شود