مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:402024-01-08فرهنگي

جشنواره «عمار» باید اینفلوئنسر تربیت کند/ اهدای خنجر یمنی به یک برگزیده


برگزارکنندگان جشنواره فیلم عمار از اهدای یک خنجر یمنی به عنوان جایزه ای ویژه در این رویداد خبر دادند و گفتند «عمار» باید خودش یک مدل اینفلوئنسر تربیت کند.

- جشنواره عمار باید اینفلوئنسر تربیت کند/ اهدای خنجر یمنی به یک برگزیده برگزارکنندگان جشنواره فیلم عمار از اهدای یک خنجر یمنی به عنوان جایزه ای ویژه در این رویداد خبر دادند و گفتند عمار باید خودش یک مدل اینفلوئنسر تربیت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار صبح دوشنبه، 18 دی ماه در حسینه هنر با حضور سهیل اسعد (دبیر جشنواره)، حمید صالحی (دبیر اجرایی) و محمدصادق شهبازی (عضو شورای سیاست گذاری) برگزار و جزییاتی از این رویداد اعلام شد.

در این نشست سهیل اسعد با اشاره به مشکل توزیع آثار بیان کرد: این مسئله در این سال های اخیر با فعال شدن مردم برطرف شده ولی الان با مشکل نوع توزیع روبرو هستیم چرا که پیش از این درون گفتمانی کار می کردیم و بیشتر مصرف کنندگان آثار جشنواره از بچه های انقلاب هستند اما فلسفه هنر این است که آثار به همه برسد.

راه حل برون رفت از این وضعیت هم این است که ابتدا در محتوا و قالب به سمتی حرکت کنیم که در یک زمان کوتاه حرف مان زده شود و بعد جذابیت اهمیت دارد که اقتضای فضای امروز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «عمار» باید اینفلوئنسر تربیت کند/ اهدای خنجر یمنی به یک برگزیده

جشنواره «عمار» باید اینفلوئنسر تربیت کند/ اهدای خنجر یمنی به یک برگزیده