مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 13:402023-12-28سياسي

مدیران از پشت میزنشینی پرهیز و مدیریت میدانی را جایگزین مدیریت کارتابلی کنند


پرهیز از پشت میز نشینی و حضور میدانی مهمترین ویژگی مدیر در تراز انقلاب اسلامی است و باید مدیریت میدانی را جایگزین مدیریت کارتابلی کنند.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه گفت: پرهیز از پشت میز نشینی و حضور میدانی مهمترین ویژگی مدیر در تراز انقلاب اسلامی است و باید مدیریت میدانی را جایگزین مدیریت کارتابلی کنند.

مهدی الیاسی پنجشنبه هفتم دیماه 1402 در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: حکمرانی اسلامی باید در جامعه تبیین و تبدیل به خدمت شود و اعضای شورای اداری به نمایندگی از مردم و عناصر حکمرانی باید ارزش های اسلامی را تبیین و در جامعه جاری و ساری کنند.

وی گفت: اعضای شورای اداری نقش موثری در کیفیت بخشی به خدماتی که به مردم ارائه می شود و امید بخشی در جامعه دارند.

فرماندار ساوه در ادامه به ویژگی مسئولان در تراز انقلاب اسلامی برگرفته از الگوی مدیریت سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: اخلاص، تقوا و تواضع از مهمترین ویژگی های رفتاری سردار دلها بود و باید به عنوان یک الگو در بین مدیران تبیین شود.

وی از سردار سلیمانی به عنوان یک ژنرال نظامی و در عین حال یک مدیر توانمند و هوشمند یاد کرد و افزود: کارگزاران نظام اسلامی باید خط و مرزهای انقلاب اسلامی را بشناسد و از آن عبور نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران از پشت میزنشینی پرهیز و مدیریت میدانی را جایگزین مدیریت کارتابلی کنند

مدیران از پشت میزنشینی پرهیز و مدیریت میدانی را جایگزین مدیریت کارتابلی کنند