مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 16:202023-12-24اقتصادي

تعیین تکلیف خودروی ورزشکاران در انتظار لغو یا اجرای مصوبه!


در پی رای دیوان عدالت اداری به ابطال مصوبه واردات یک دستگاه خودرو برای ورزشکاران باید گفت گمرک تنها مجری بوده و طبق آنچه که دولت و قانون تصمیم می گیرد اقدام خواهد کرد؛ - تعیین تکلیف خودروی ورزشکاران در انتظار لغو یا اجرای مصوبه! در پی رای دیوان عدالت اداری به ابطال مصوبه واردات یک دستگاه خودرو برای ورزشکاران باید گفت گمرک تنها مجری بوده و طبق آنچه که دولت و قانون تصمیم می گیرد اقدام خواهد کرد؛اما باید دید دولت با توجه به رای دیوان عدالت چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت پس از برگزاری جام جهانی 2022 قطر، به عنوان پاداش، قول ارائه حواله یک دستگاه خودروی وارداتی را به بازیکنان داده و سپس مجوز آن را صادر کرد.

به عبارت جامع تر می توان گفت که پس از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر، از سوی هیات وزیران مصوب شد که امتیاز واردات یک دستگاه خودرو به بازیکنان تیم ملی و گروه کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران (اعلامی از سوی وزارت ورزش و جوانان) داده شود و بازیکنان بتوانند یک دستگاه از خودروهای وارداتی را با سود بازرگانی صفر درصد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، دریافت کنند.

گفتنی است که این موضوع اعتراض گسترده ورزشکاران سایر رشته های ورزشی را به دنبال داشت؛ اما حاشیه های این مجوز (واردات خودروی فوتبالیست ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف خودروی ورزشکاران در انتظار لغو یا اجرای مصوبه!

تعیین تکلیف خودروی ورزشکاران در انتظار لغو یا اجرای مصوبه!