مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 11:012024-01-04سياسي

همرزم شهید سلیمانی: هیچ جبهه ای در دنیا مقتدرتر از جبهه مقاومت نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرندیه، مراسم گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در شام ولادت حضرت صدیقه کبری سلام الله با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همت ستاد برگزاری مراسمات فرهنگی مذهبی شهر پرندک در حسینیه شهدای این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام طیبی فر در ابتدای این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س)شرط حیات طیبه داشتن را اتصال به آل الله عنوان کرد و گفت: بیان فضایل ائمه معصومین (ع) از جمله مادر سادات حضرت فاطمه زهرا(س) برای این است که از آن دست گرفته و در زندگی به کار ببریم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تشریح برخی از ویژگی های حضرت زهرا(س) به خصوص برخورد ایشان با ظالمان و نحوه حضور حضرت تصریح کرد: بانوان ما باید با زوایای مختلف زندگی حضرت زهرا به عنوان الگویی کامل آشنایی پیدا کنند.

حجت الاسلام طیبی فر ولایت مداری را ویژگی اصلی فاطمه زهرا(س) دانست و اظهار داشت: هم در زندگی شخصی و هم در رفتار سیاسی دخت نبی اکرم، محور ولایت بود و امروز دشمنان به هر طریقی که ممکن است برای گرفتن این اعتقادات از نسل ملت ایران اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همرزم شهید سلیمانی: هیچ جبهه ای در دنیا مقتدرتر از جبهه مقاومت نیست

همرزم شهید سلیمانی: هیچ جبهه ای در دنیا مقتدرتر از جبهه مقاومت نیست