مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:502024-01-02اقتصادي

سخنگوی اقتصاد دولت: ماهانه 14 هزارتن گوشت قرمز گرم و منجمد وارد می شود


سیداحسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: ماهانه 6 هزار تن گوشت گرم و هشت هزار تن گوشت منجد برای تامین نیاز بازار گوشت قرمز کشور وارد بازار می شود تا انشالله این اختلال موضعی در ماه های آینده رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،  سیداحسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت صبح امروز سه شنبه در نشست خبری با اشاره به افزایش 0.

7 درصدی تورم در آذرماه گفت: در آذرماه 0.

7 درصد تورم نسبت به آبان افزایش پیدا کرد که ناشی از مشکلات هزینه ای چند قلم کالای خاص در حوزه خوراکی مردم وجود داشت و سهمی که در اختلال در تولید گوشت قرمز منجر شد که افزایش تورم خوراکی ها به بیش از 4 درصد برسد.

وی همچنین با اشاره به افزایش بیش از 4 درصدی تورم در خوراکی ها، تاکید کرد: این افزایش به خاطر اختلال در گوشت قرمز و برخی اقلام دیگر بود که باعث شد تورم خوراکی ها به بیش از 4 درصد در آذر برسد.

خاندوزی ادامه داد: کاهش نرخ تورم در صدر پیگیری ها از بانک مرکزی و سایر دستگاه های موثر در افزایش قیمت ها وجود داشته است.

واردات ماهانه 6 هزارتن گوشت قرمز گرم و 8 هزار تن گوشت قرمز منجمد  سخنگوی اقتصادی دولت تاکید کرد: رشد 4.

1 درصدی خوراکی ها در آذر 1402 مساله ای بود که موجب شد هدف گذاری کنترل تورم نسبت به آنچه نظر بانک مرکزی و دولت بود افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی اقتصاد دولت: ماهانه 14 هزارتن گوشت قرمز گرم و منجمد وارد می شود

سخنگوی اقتصاد دولت: ماهانه 14 هزارتن گوشت قرمز گرم و منجمد وارد می شود