مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 14:052024-01-04سياسي

پرونده قضایی حادثه تروریستی در کرمان تشکیل شد


معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان، گفت: پرونده قضایی این حادثه تروریستی تشکیل شده و به محض شناسایی عوامل آن اقدامات قضایی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر روز پنج شنبه 14 دی ماه، در سفر به استان گلستان در همایش تبیین ابعاد حقوقی و بین المللی ترور سردار سلیمانی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی همواره قربانی تروریست بوده و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 23 هزار نفر از ایرانیان بی گناه بر اثر ترور به شهادت رسیدند.

غریب آبادی با بیان اینکه تمامی دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و دستگاه قضا برای مقابله با حملات تروریستی عزم جدی دارند، افزود: رییس قوه قضاییه نیز روز گذشته ضمن صدور پیام به مسوولان دستگاه قضایی دستور پیگیری این جنایت را صادر کرد.

معاون امور بین الملل قوه قضاییه با اشاره به عوامل حادثه تروریستی کرمان، گفت: تقریبا مشخص است که چه کسانی دست به این اقدامات خبیثانه می زنند و یا چه کسانی از این گروهک های تروریستی حمایت می کنند.

قطعا اقدامات جنایتکارانه عاملان این حادثه تروریستی بی پاسخ نخواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده قضایی حادثه تروریستی در کرمان تشکیل شد

پرونده قضایی حادثه تروریستی در کرمان تشکیل شد