مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:452024-01-17سياسي

آماده سازی زیرساخت های الکترونیکی لازم در استان مرکزی برای برگزاری انتخابات مجلس


دبیر ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: زیرساخت های الکترونیک لازم برای برگزاری انتخابات بررسی و تمامی اختلالات برطرف می شود.

- ایسنا/مرکزی دبیر ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: زیرساخت های الکترونیک لازم برای برگزاری انتخابات بررسی و تمامی اختلالات برطرف می شود.

محمدرضا ناظری امروز چهارشنبه 27 دیماه در جمع خبرنگاران به بیان جزییات سیزدهمین نشست ستاد انتخابات استان مرکزی پرداخت و اظهار کرد: براساس زمان بندی انتخابات این جلسه با حضور مدیران حوزه زیرساخت استان شامل برق منطقه ای باختر، شرکت توزیع برق استان، ارتباطات زیرساخت، ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات تشکیل شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه طبق قانون، انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود و احراز هویت رای دهندگان به صورت کاملا الکترونیکی است لذا موضوع ارتباط پایدار دستگاه های احراز هویتی که در شعب اخذ رای نصب می شوند با سامانه ثبت احوال، از موضوعات مهم و حیاتی در برگزاری الکترونیکی انتخابات است.

ناظری بیان کرد: با بررسی های صورت گرفته در بسیاری از نقاطی که شعب اخذ رای ثابت و سیار در آنجا مستقر می شود این ارتباط برقرار است و تنها در برخی نقاط اختلال ارتباط وجود دارد که با برنامه ریزی های صورت گرفته تا قبل از آغاز اخذ رای این اختلالات برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی زیرساخت های الکترونیکی لازم در استان مرکزی برای برگزاری انتخابات مجلس

آماده سازی زیرساخت های الکترونیکی لازم در استان مرکزی برای برگزاری انتخابات مجلس